piątek, 13 kwietnia 2012

Smoothie owocowy

Bardzo nie podoba mi się ostatnio pogoda w Polsce, bardzo trudno robi mi się zdjęcia. Więc dzisiaj będą niestety trochę gorsze. Ale obiecuję, że nie zawiodę was następnym razem. Postanowiłam zrobić sobie zdrowe śniadanie dodające energii. Mój smoothie był strzałem w dziesiątkę na szybkie śniadanie, dodam jeszcze, że ja bardzo lubię gryźć i jeść łyżeczką, dlatego ta konsystencja nie jest kremowa.

Składniki:

  • 2 truskawki
  • pół banana
  • jabłko
  • śliwka
  • łyżka błonnika
  • pół kubka kefiru


Przygotowanie:

  • Pokrojone owoce wrzucić do robota wraz z kefirem i błonnikiem oraz zmiksować.
  • Można podać z mieszanką musli i orzechów
  • Gotowe!



 Leon wszedł w kadr :)






Uwaga! Chciałabym się was spytać czy bylibyście zainteresowani recenzjami książek kucharskich?
Właśnie w ręce wpadła mi bardzo stara wersja "Śląska kucharka doskonała" z niesamowitymi przepisami. Nie mówiąc również o moim małym zbiorze książek, z chęcią zrobiłabym osobną podstronę z recenzjami.


1 komentarz:

  1. Ja bym była bardzo zainteresowana recenzjami :) Poza tym - nie wiem czemu narzekasz na zdjęcia, są naprawdę bardzo ładne. (masz fajnego kota :) ) A co do samego przepisu - uwielbiam owoce z mlekiem, jogurtem, kefirem, maślanką... Strzał w 10 :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za to że tu jesteś :)