piątek, 11 maja 2012

Koktajl owocowo-warzywny

Od paru dni zbieram się na zrobienie kruszonki z rabarbarem. Mam nadzieję, że dzisiaj uda mi się w końcu. Mam na nią naprawdę dużą ochotę i zaraz wezmę się do pracy. Jutro wyjeżdżam do Krakowa, mam nadzieję, że odkryję coś ciekawego i zainspiruje mnie. Do pociągu wezmę do książki, które wygrałam w konkursie:
"W obronie jedzenia "- Michael Pollan
"Beztroskie jedzenie"- Brian Wansink
Dzięki nim podróż minie mi, mam nadzieję, całkiem przyjemnie. A teraz przepis:





Składniki:
  • szklanka winogron
  • jabłko
  • gruszka
  • garść pomidorków
  • garść pietruszki










Przygotowanie:



  •  Wszystkie składniki wrzucić do miksera i miksować na wysokich obrotach przez 1.5 min. Nalewać do szklanek i delektować się smakiem.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za to że tu jesteś :)