wtorek, 1 maja 2012

Rozwiązanie Konkursu

Tak jak obiecywałam, dzisiaj następuje rozwiązanie konkursu. Starałam się dokładnie przemyśleć wszystkie informacje i wybrać najlepszą.

I miejsce: 

"Każde danie może być piękne, prawda? Pewnie, że tak! Ale kto i ile razy może wgapiać się a co najważniejsze jeść potrawy pryskane milion razy, pięknie się błyszczące, ociekające później tłuszczem..? No właśnie. Dlatego dania a co najważniejsze produkty ekologiczne są nie tylko zdrowe ale i równie piękne.
Może nie są aż tak idealne jak te wszystkie hodowane dla mas.. Jednak jedząc potrawy ekologiczne możemy poczuć piękne zapachy, zobaczyć prawdziwe kolory ale co najważniejsze poczuć prawdziwe smaki! Z potraw ekologicznych możemy wyczarować super dania jak i przekąski! :)
Potrawy ekologiczne mają wspaniały wpływ na nasze
samopoczucie, wygląd i ogólny stan ducha.

Każdy powinien odżywiać się ekologicznie bo wtedy życie wygląda magicznie! :))

Pozdrawiam serdecznie i życzę smacznego kiedy sięgniecie po eko.

pauliHaszara@interia.pl"

Uważam, że bardzo trafnie został opisany temat. Jest wpływ na nasze życie i stan ducha,  na wygląd i zdrowie. Bardzo mi się spodobał i zdecydowałam, że jest najlepszy.

Gratuluję!

II miejsce:

trafia do Rocksanki. Napisała komentarz wierszem, co bardzo mi zaimponowało. Chociaż nie było dosłownych paru kwestii (no bo jak w wierszu). Uważam, że całkowicie zasługuje na drugie miejsce.

Gratuluję!

Na dniach wyślę na podane adresy przesyłki.

2 komentarze:

Dziękuję, za to że tu jesteś :)