wtorek, 8 maja 2012

Strach

Zamykam oczy, nie mogę w to uwierzyć. Nigdy nie chciałam tak wyglądać, nigdy! Moje ciało mnie tak przeraża, czuję się źle. Nie wiem co robić... mój umysł nawołuje do diety. Nie wiem czy uda mi się to racjonalnie przeprowadzić. Ale potrzebuję tego, potrzebuję wyglądać tak aby sobie sprawiać przyjemność. Oszukiwanie siebie nie zdało egzaminu, nie wyglądam tak. Nie dam rady wychodzić znów z domu jeżeli boję się pokazać ludziom. Czuję jak moja mała bariera, która podtrzymywała moją psychikę rujnuje się.

Zostały po niej zgliszcza, nie dam rady. Muszę inaczej wyglądać, potrzebuję bezpieczeństwa. Nie wiem jak to teraz będzie wyglądać. Mam nadzieję, że mania kontroli mnie nie złapie. Już rozumiem dlaczego potrzebuję jeszcze bardziej leczenia. To powraca i niszczy Ci życie. Dostosowujesz je do swojego wyglądu i nie akceptujesz świata dopóki nie zaakceptujesz siebie.

Piękna sylwetko przybywam i błagam siebie o wytrwałość i umiar.

9 komentarzy:

  1. chyba jednak jest najważniejsze to co jest w środku, prawda..?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś piękna ! Bez względu na wszystko, pamiętaj !

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie mi przykro z powodu Twojej choroby...jest poprostu przerazajaca,bo Ty widzisz siebie zupelnie inaczej niz np ja widze Ciebie,uwazam ,ze jestes sliczna dziewczyna i naprawde niczego Ci nie brakuje ,ale zdaje sobie sprawe jak psychika moze zmienic podejscie do siebie ,innych ,zycia i swiata ,i jak destrukcyjnie moze dzialac na czlowieka,smutne :( trzymam kciuki za Ciebie kochana i wierze ,ze Ci sie uda , kibicuje Ci w tej ostrej walce,stawiam ze wygrasz ;)pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kasiorek!!
    przestań pierdzielić 3 po 3
    masz prze bombową figurę, jak to sama mówisz 'fajne cycki' za co przyznaję rację w tajemnicy przed M.
    przestań się zamartwiać !
    ja ci to mówię szczerze !
    ZAZDROSZCZĄ CI FIGURY
    a jak jeszcze raz mi powiesz ze jesteś G*****BA to ci jebne :*

    OdpowiedzUsuń
  5. trzymam kciuki! ;) jesteśmy razem!

    OdpowiedzUsuń
  6. eh, wiem jak to jest, te dni, kiedy TO powraca...

    patrzenie w lustro, w którym widzi się tylko coś zupełnie odmiennego od pragnień...

    będzie dobrze, bo musi być. Trochę banalnie to brzmi, wiem, ale kiepska w pocieszaniu jestem.
    Musisz, musimy w końcu zaakceptować siebie takimi, jakimi jesteśmy. Bez tego że ''polubię siebie, jak schudnę''. Tylko tu i teraz. No, ale 'przyganiał kocioł garnkowi'. :(
    trzymaj się, jestem z Tobą! ;*

    p.s. no popatrz, a ja o FC dopiero od niedawna wiem, a to tyyyleee czasuu było blisko mnie, na wyciągnięcie ręki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej wybacz, że piszę nie na temat ale chciałam prosić Cię o namiary studia tatuażu, w którym robiłaś swoje. Z góry dziękuję za odpowiedź :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.ost-tattoo.pl/

      Krzysztof Radom

      Świetny człowiek. Polecam, jestem zadowolona z moich.

      Usuń
  8. hipsterjugend28.08.2012, 09:54

    JESTEŚ HIPSTERĘhttp://www.youtube.com/watch?v=P1S_0hQVxns

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za to że tu jesteś :)