piątek, 22 czerwca 2012

Kwasimy ogórki z Polska Gotuje! i Ciabatta z ogórkiem, jajkiem i serem feta.







 Nie dawno zgłosiłam swojego bloga do akcji "Blogerzy testują". Parę dni później dostałam e mail z wiadomością, że już niedługo przyjdą do mnie przyjdą do mnie przyprawy do "Kwasimy z Polska Gotuje", kiedy tylko wróciłam z warsztatów wzięłam się za ogórki. Było przy tym mnóstwo zabawy! Od Producenta przypraw Marsyl i Polska Gotuje dostałam paczkę, która po otworzeniu cudownie pachniała gorczycą i pieprzem. Nie mogłam się doczekać smaku moich ogórków.





 Tak więc wybrałam się na targ w poszukiwaniu idealnym ogórków, oczywiście pani mi pomogła i wszystko wyjaśniła:



ogórki


Składniki:
  • zestaw przypraw Marsel (przyprawa do ogórków, liść laurowy, gorczyca, pieprz)
  • korzeń chrzanu
  • czosnek
  • koper
  • woda 2l
  • sól

Przygotowanie:
  • Gotujemy wodę z 2 łyżkami soli (u mnie morskiej) i następnie studzimy. Następnie do dużego słoja wkładamy przyprawy, koper, czosnek, ogórki i chrzan. Zalewamy wodą i pozostawiamy na 3 dni, najlepiej aby ogórki miały mały dostęp powietrza.




 

Ciabatta z ogórkiem, ziołami i serem feta

Składniki:
  • Ciabatta
  • połowa ogórka kiszonego
  • łyżeczka serka philadelphia
  • 2 plasterki fety
  • plasterek jajka
  • plasterek sera koziego
  • przyprawy
  • zioła (bazylia, szałwia)
  • musztarda krymska

Przygotowanie:
  • Ciabattę przekroić na pół, górną część posmarować musztardą a dolną serkiem. Wyłożyć zioła i położyć na nie sery i ogórka, jeszcze ciepłe jajko na samą górą. Dodać sól i pieprz.
 





„Blogerzy kwaszą z Polska Gotuje”:

http://www.kuchnia-elexis.blogspot.com/



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za to że tu jesteś :)