wtorek, 16 października 2012

Sałatka z serem kozim i chorizo

To już koniec mojego krótkiego projektu, mam nadzieję, że przepisy wam się podobały tak samo jak pomysły. Ja czuję się już dużo lepiej, dodatkowo mam dla was ciekawy przepis. Co prawda nie jest już tak zdrowy jak ostatnie, ale na pewno pyszny. Kiełbaska Chorizo bardzo ciekawie zmienia smak po usmażeniu, ale jest bardzo tłusta. Patelnia sama się natłuszcza nawet.

Dodatkowo mam egzamin na prawo jazdy. Mam nadzieję, że zdam, strasznie się denerwuję!

Składniki:
  • przekrojony na pół okrągły kawałek sera koziego ok. 60 g
  • garść liści szpinaku
  • 4 plasterki chorizo
  • suszony czosnek
  • kolorowy pieprz

Przygotowanie:
  • Ser kozi smażymy na patelni bez tłuszczu, tak samo chorizo. Po 2 minutach przewracamy i smażymy z drugiej strony. Układamy na liściach szpinaku, posypujemy czosnkiem i pieprzem. 


5 komentarzy:

  1. talerz wygląda bardzo apetycznie. Narobiłaś nam niesamowitego smaka na to danie :-)
    Trzymamy kciuki za prawko!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie kupujesz Chorizo? Ja w Olsztynie nigdzie nie mogę dostać :/

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda jak danie restauracyjne.. no i ciekawe składniki ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Centrum Sztuki Nowoczesnej na talerzu - bardzo obiecująca to sztuka i zpewnością smaczna niezwykle:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za to że tu jesteś :)