poniedziałek, 30 lipca 2012

Krem z cukinii i serem feta

Bardzo pożywna smaczna i delikatna zupa z cukinii. Jestem miłośniczką dodawania serów do kremów, nie wiem dlaczego ale jeżeli w zupie nie mam sera koziego lub fety, ewentualnie czegoś do gryzienia, nie smakuje mi tak samo. Kiedy próbuję nowych smaków lubię mieć idealnie połączenia, z drugiej strony makaron irytuje mnie i nie ma takiego smaku. Tak więc kolejna odsłona zupy z serem. 


Zapraszam

Składniki:
  • 1.5 szklanki bulionu
  • 1.5 szklanki wody
  • sól, pieprz
  • 2 duże cukinie
  • 1 cebula
  • świeża bazylia
  • łyżka sera feta

Przygotowanie:
  • Do przygotowanego wcześniej bulionu dodaję wodę oraz sól wraz z pieprzem. Następnie cukinie, bazylię i cebulę dokładnie szatkuję i dodaję do bulionu. Gotuję przez 30 min, następnie miksuję blenderem.  Nalewam do bulionówki, dodaję ser feta i 2 listki bazylii.




10 komentarzy:

  1. O, muszę sobie taką zrobić. Wprost uwielbiam cukinię, ale zupy jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie kupy-kremy :-) ale z cukinii jeszcze nie jadlam, mimo ze jestem jej wielka fanka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio robiłam taki krem, ale nie wyczyściłam cukinii z pestek i trochę mi to przeszkadzało. Twój krem wygląda o niebo lepiej od mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mam pytanie: jak robisz takie piękne zdjęcia? :) Korzystasz z jakiegoś programu do obróbki zdjęć?

    OdpowiedzUsuń
  5. Aha. Dzięki za wyjaśnienie. A w jakim dokładnie programie transportujesz pliki? Adobe Lightroom 4, czy w innym?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki :) Tak pytam, bo Twoje zdjęcia są naprawdę bardzo udane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał, gratuluję. :) Tak zawsze są tylko najlepsze zdjęcia.
    Ja za to odkryłam w sobie ostatnio żyłkę do marketingu - 5 firm nawiązało ze mną współpracę.

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie to tak po prostu jakoś wyszło. :) Powysyłałam kilka maili i kilka odpowiedzi było pozytywnych, a jedna firma sama się do mnie zgłosiła. Szczerze mówiąc, zdziwiłam się, że tak to się potoczyło, loga założyłam stosunkowo niedawno.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglada przepysznie! I zdjecie tez mi sie bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam cukinię, zupę muszę również wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za to że tu jesteś :)