wtorek, 4 września 2012

Wrześniowy KONKURS!

Minęło parę miesięcy odkąd prowadzę bloga i chciałam przeprowadzić dla was konkurs! 

Dodatkowo prosiłabym, abyście napisali w komentarzach propozycje zmian, jakie widzielibyście na stronie Camomille Flavor? Z góry dziękuję!

Zainteresowani?

Do wygrania będzie książka! 

Nagrody:

Gotowanie Krok Po Kroku - Ciasta i Desery

Wydawnictwa RM

























Jak widać książka wygląda naprawdę bardzo ciekawie. Znajdziemy w niej 4 kategorie przepisów od kremów po tarty, każdy przepis opatrzony jest zdjęciami krok po kroku, naprawdę trudno aby łakocie nam nie wyszły! Dzięki tej książce nawet początkujący da sobie radę z upieczeniem prawdziwego arcydzieła!

Zadanie konkursowe:

Był to dla mnie nie lada problem, wybranie takiego zadania, które będzie ciekawe, ale też aby każdy mógł wziąć udział. W związku z tym, że książka jest o Ciastach i Deserach, należy wysłać zdjęcie DESERU i przepis. Oceniany będzie pomysł, jak również zmysł artystyczny!

Zapraszam do zabawy!

Regulamin Konkursu:
  1. Konkurs trwa od 04 do 25 września.
  2. Na adres: pannanie@gmail.com (jeżeli email nie działa to proszę wysłać na k.kania.blog@gmail.com, ale preferowałabym ten pierwszy) należy wysłać zdjęcie deseru oraz przepis. Pamiętajcie o podpisaniu się imieniem i nazwiskiem!
  3. Trzeba polubić Fanpage Camomille Flavor na Facebooku
  4. Miło byłoby jakbyście zostawili komentarz z chęcią udziału w konkursie, pod tą notką.
 

Galeria Konkursowa:

Nadsyłacie tak piękne zdjęcia, że postanowiłam utworzyć Galerię Konkursową, gdzie będzie można je wszystkie przejrzeć.

ZAPRASZAM DO OGLĄDANIA




27 komentarzy:

  1. Jestem pożeraczem książek kulinarnych, ale w swojej biblioteczce nie mam jeszcze nic na temat przyrządzania ciast i/lub deserów, także chętnie wezmę udział w konkursie.
    http://nietypowewypieki.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. smakiempisany.blogspot.com12.09.2012, 19:04

    wysłane ;)
    na fb lubię jako Smakiempisany. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny konkurs, oczywiście wysłałam zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłoszenie wysłane!
    Czy można wysłać więcej niż tylko 1 propozycję? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. biore udział z miłą chęcią

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie i ja podeślę zdjęcie:) blog fajny, a co bym zmieniła? hm.. piękne zdjęcie na starcie, ale małe, po lewej zostaje dużo białego miejsca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pewnością wezmę udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. aleglodomorek12.09.2012, 20:43

    Mam taką książkę! Moja ulubiona :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. wysłałam :) może się uda :) a galeria rzeczywiście imponująca!
    /dukanie.blox.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Smaczny konkurs, skuszę się :) A.G.

    OdpowiedzUsuń
  11. smakiempisany.blogspot.com12.09.2012, 20:43

    no to muszę pomysleć nad jakimś smacznym deserem na Twój konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiosteka12.09.2012, 20:43

    Wysłałam niebieskie zgłoszenie:D

    OdpowiedzUsuń
  13. A przepis musi być autorski, czy tylko wykonanie i zdjęcie może być swojego pomysłu?

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem tak, należałoby choć trochę coś zmienić w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłoszenie wysłane :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. justyna /ciastoteka.blogspot12.09.2012, 20:43

    chętnie wezme udział:)
    pozdrawiam!
    justyna

    OdpowiedzUsuń
  17. Klaudia Sroczyńska12.09.2012, 20:43

    zgłoszenie wysłane:)
    co do zmiana to mnie nie przekonuje forma dodawania komentarzy, wolę klasyczny bloggerowy panel

    OdpowiedzUsuń
  18. już przesyłam przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również chętnie wezmę udział =) piękna i ciekawa nagroda więc warto ! :)
    pozdrawiam cieplutko
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa i na Facebooku lubię jako Katarzyn Olejnick =)

      Usuń
  20. to wzięłam udział:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przejrzałam galerię i jest naprawdę imponująca, ja też wysłałam swoje zgłoszenie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. JA również z chęcią wezmę udział! Taka książka byłaby cudownym prezentem :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Udało mi się jeszcze wysłać :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Mimo to że na ostatnią chwilę to również udało mi się wziąć udział.
    Pozdrawiam :)
    Przemek

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiem, wiem...cudowny refleks. Również skusiłam się stanąć do boju o tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za to że tu jesteś :)